Om klubben

FotoGruppen MidtWest som er en fotoklub i Skjern, består af en gruppe gamle gnavne mænd og emsige kvindfolk – amatørfotografer og et par professionelle, der mødes en gang om ugen for i hyggelig samvær at dele vores foto interesse. Vi lægger stor vægt på det gode sammenhold og en respektfuldt god tone hinanden imellem. Klubaftnerne afvikles efter et program, som tilrettelægges udfra medlemmernes ønsker og ideer. Det kan f.x. være fototure, studio fotografering, billedfremvisning og læring fra medlem til medlem om forskelligt. Vi arbejder udfra grundtanken, at alle kan bidrage med noget.

Gruppen har en medlems begrænsning på 30 medlemmer, samt en fastlagt procedure for evt. optagelse af nye medlemmer. Dette kan du få meget mere at vide om, hvis du kontakter FotoGruppens kontaktperson.

Aktuelle udstillinger

Ringkøbing-Skjern Kulturcenter

• ved Bowling/Fitness
  • i den lange gang mellem håndboldomklædning og musikskolen
  • samt en temabaseret udstilling i gangen ved bowlinghallen
  • udskiftes til nye temaer ca. 4 gange om året

Skjern Skater Park
Emil Madsen

En større udstilling bestående af 28 stk. 80×120 cm. fotos på lærred, alle med motiver fra Vestjylland, udstilles:

• Hele oktober og november 2019 på Innovest i Skjern.
  • Hele dec. 2019 + januar og februar 2020 i Ringkøbing-Skjern Kulturcenter (Foyer).
  • Hele marts måned 2020 i Rådhushallen i Ringkøbing.
  • Hele august og september 2020 på Biblioteket i Skjern.
  • Hele oktober og november 2020 på Vindmøllen i Skjern.
  • December 2020 til februar 2021 i Jens Fjord´s gamle butik i Møllegade i Skjern.
  • Fra februar 2021 til ca. ultimo juni 2021 på Laugesens Have. https://laugesenshave.dk/

Vedtægter for FotoGruppen Midtwest – PDF

Den A.P.Møllerske Støttefond